
Štítky na oblečení s Vašou značkou – logom
Ako aplikovať svoju značku na produkt?
Nie je žiadnym tajomstvom, že sú zákazníci ochotní priplatiť si za prémiovosť produktu. To znamená, že vytvorenie silného, diferencovaného imidžu značky je kľúčom k premene návštevníkov vašej predajne alebo E-shopu na verných zákazníkov.
V dnešnej dobe existuje mnoho spôsobov akým sa dá propagovať vaša značka, avšak medzi prvým spôsobom akým by ste mali začať je, odpropagovať vašu značku priamo na vašom produkte a tak nechať vyniknúť vášmu produktu a zobraziť jeho prémiovosť.
Vnútorné štítky na oblečení pattria medzi hlavný aspekt propagácie produktu.
Tento blog vám ukáže ich dôležitosť a dá vám typy na vyniknutie medzi vašou konkurenciou.
Čo sú vnútorné tlačené štítky?
Pravdepodobne ste už počuli výraz „tlačený vnútorný štítok“, ale ak st sa náhodou k tomu ešte nedostali tak malé vysvetlenie. Tlačený vnútorný štítok je štítok, ktorý je tlačený priamo na textil kvalitnou priamou DTG tlačou, je príjemný na dotyk a na následné nosenie, žiadnym spôsobom neprekáža komfortu nosenia. Na štítku môžu byť použité rôzne informácie, od tých zákonných ako sú napr. pracie symboly, krajina pôvodu atď. až po ľubovólne ako napr. logo značky, internetová stránka a pod.
Službu tlačeného štítka vám ponúkame ku každému u nás zakúpenemú produktu za poplatok, ak máte svoj e-shop a predávate svoje designy na vašom e-shope tak je to jasná volba pre vás.

Výhody vnútorných tlačených štítkov.
Najhlavnejšia výhoda tlačeného štítku je komfort nosenia produktu bez akéhokoľvek obťažovania / škrabania a podobných nepríjemných sprievodných javov.
Na tlačený štítok môžete použiť akékoľvek informácie, či už sa jedná o text, logo, krátky vtip alebo vaše kontaktné údaje. Fantázii sa medze nekladú…
Ale vo väčšine prípadov to bude pravdepodobne vaše logo značky, tak sa môžeme zamerať na túto možnosť aplikácie.
Ak prevádzkujete vlastný obchod prípadne internetový obchod, vnútorné tlačené štítky s vašim logom sú určite niečo, čo musíte aspoň zvážiť. Ako vždy sa musíte pozrieť na klady a zápory pridania prispôsobeného vnútorného štítku k produktom.
Tu je pár dôvodov, prečo vnútorné tlačené štítky by mali byť presne to, čo vaša značka potrebuje:
- Urobí to vašu značku profesionálnejšou. S vytlačenými vnútornými štítkami sú zahrnuté odevy úplne pod vašou značkou a vaši zákazníci vidia, že ste premýšľali o všetkom, dokonca aj o najmenších detailoch. Nie je nič profesionálnejšie ako tento prvok na textile.
- Pomáha vašej značke vyniknúť. Prispôsobením štítkov na vašich produktoch pracujete na inom uhle vytvárania a definovania vašej značky, ktorá vám pomôže vyniknúť medzi konkurenciou.
- Je to neustála pripomienka vašej značky. Buďme úprimní – väčšina vašich zákazníkov sa stará o produkt, nie o značku. Je tu veľká šanca, že potom, čo zákazník dostane do ruky váš produkt, zabudne na obchod, z ktorého ho kúpil. Pripomínajte sa mu pravidelne. A to pomocou vytlačenej vnútornej značky na produkte, vaša značka bude v jeho očiach tak dlho, ako dlho mu vydrží váš rodukt.
- Je to ďalší spôsob, ako byť kreatívny , to znamená pridať zábavnú alebo informatívnu správu pre zákazníka. Buďte kreatívny a zanechajte svojmu zákazníkovi nejaké vaše posolsvo.
Ponúkame vám tlačené štítky za minimálne náklady a to (2,49 € na vyše). Takže sa musíte rozhodnúť, či budovanie imidžu vašej značky v dlhodobom horizonte stojí za to investovať o trochu viac prostriedkov.
Vezmite svoju značku pevne do vlastných rúk!
Ako rastie váš online obchod, musíte aj vy myslieť na nové spôsoby, ako ho ďalej rozvíjať. Aj keď existuje veľa vecí, ktoré môžete urobiť, zlepšenie hodnoty produktu je niečo, čo stojí za to investovať.
Vlastná tlač štítkov je jednou z možností, ktoré môžu posilniť vašu značku a jej imidž.
Použite vnašom online editore generátor štítkov, pod každým produktom kde je možné umiestniť tlačený štítok nájdete šablonú na vloženoe vašeho designu štítka.
Ak chcete ponúkať veľa rôznych produktov v rôznych farbách a veľkostiach, je to pre vás najideálnejšia volba.
Najnovšie komentáre