Reklamné a grafické štúdio Predaj: +421 907 434 461, Podpora: +421 907 434 461
Reklamné a grafické štúdio Predaj: +421 907 434 461, Podpora: +421 907 434 461
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou:
MARKODESART s.r.o.
so sídlom: I. Houdeka 60/5, 034 01 Ružomberok
IČO: 47345616, DIČ: 2023837915, Nie sme platitelia DPH.
zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom v Žiline, zložka číslo: 59851/L (dalej len „Predávajúci“) a každým zákazníkom (ďalej len „Kupujúci“), ktorý uzatvorí kúpnu zmluvu prostredníctvom webovej stránky www.maxflorstudio.sk.
Predávajúcim sa rozumie e-shop MAXFLOR STUDIO ako je uvedené vyššie.
Kupujúcim je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa alebo podnikajúca fyzická osoba či právnická osoba.
K čomu primárne slúžia tieto obchodné podmienky?
1.1. Nákupom na e-shope maxflorstudio.sk so spoločnosťou MARKODESART s.r.o. uzatvárate zmluvu. Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) nám stanovujú obsah tejto zmluvy.
1.2. Ďalšie informácie o našej firme a našom e-shope nájdete v kategórii o nás
Súhlas s obchodnými podmienkami
1.3. Vytvorením objednávky sa pre vás tieto VOP stávajú záväzné. Ich súčasťou sú reklamačný poriadok, podmienky ochrany osobných údajov, spôsoby dopravy a ďalšie sprievodné dokumenty na ktoré tu odkazujeme.
Nákup prostredníctvom e-shopu na adrese www.maxflorstudio.sk.
2.1. Nákup je možný na našej webovej stránke Maxflorstudio.sk
2.2. Zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká momentom potvrdenia objednávky predávajúcim.
2.3. Objednávka je uzatvorená v tom okamihu akonáhle Vám objednávku potvrdíme. Potvrdenie objednávky obdržíte na Vami zvolenú e-mailovú adresu.
2.4. Zmena objednávky je možná iba po vzájomnej dohode, prípadne za podmienok stanovených zákonom alebo spomenutých v týchto VOP
2.5. Objednávyk je možné vytvárať nonstop na našej online platforme
2.6. Aj keď sa snažíme zabezpečiť nepretržitú dostupnosť e-shopu, občasné technické výpadky, žiaľ, nemožno úplne vylúčiť. V prípade výpadku informačného systému alebo výpadku elektrickej energie nenesieme zodpovednosť za prípadné prerušenie prevádzky e-shopu.
Nákup v našom showroome alebo prostredníctvom e-mailu
2.7. Objednávky je možné uskutočniť aj prostredníctvom nášho zamestnanca a to telefonicky, e-mailom alebo osobne, ak takáto možnosť existuje. Kontaktné údaje nájdete v sekcii Kontakt.
2.8. Pri objednávke e-mailom sa kúpna zmluva považuje za uzavretú v okamihu, keď Vám potvrdíme prijatie objednávky. V prípade telefonickej objednávky je zmluva uzavretá Vaším ústnym potvrdením. Ak dôjde k objednávke osobne a zároveň k (čiastočnej) úhrade, zmluva je uzavretá týmto momentom.
2.9. Ak prevádzkujeme kamennú predajňu (showroom) alebo výdajné miesto, ich otváracie hodiny nájdete na našej webovej stránke.
2.10. Vyhradzujeme si vlastnícke právo k tovaru až do úplného uhradenia celej kúpnej ceny z Vašej strany.
Podmienky prevzatia a možnosti doručenia.
3.1. Varianty, podmienky a ceny jednotlivých doručení nájdete tu.
3.2. Po uzavretí kúpnej zmluvy Vám bude objednaný tovar doručený spôsobom, ktorý ste si zvolili pri objednávke. Vašou povinnosťou je zabezpečiť prevzatie zásielky. Spolu s tovarom Vám budú doručené aj všetky sprievodné dokumenty, ktoré sa k nemu vzťahujú (napr. faktúra, návod, prípadne záručný list). Ak ste si vybrali doručenie na adresu alebo do výdajného miesta prostredníctvom niektorého z našich zmluvných dopravcov, odovzdáme tovar danému prepravcovi, ktorý zabezpečí doručenie podľa zvoleného spôsobu a času. Až do momentu, keď si tovar fyzicky prevezmete, alebo do okamihu, keď preberanie tovaru výslovne odmietnete, zodpovednosť za poškodenie či stratu tovaru nesie predávajúci.
3.3. O predpokladanom čase doručenia a ďalších podrobnostiach ohľadom zvoleného spôsobu dopravy budete informovaný prostredníctvom e-mailu, ktorý ste uviedli pri objednávke. Uvedený čas doručenia je orientačný a môže sa meniť v závislosti od aktuálnych logistických možností nás alebo našich prepravných partnerov. V prípade akejkoľvek zmeny Vás budeme bezodkladne informovať. V prípade nepredvídateľných okolností, ako je vyššia moc alebo technický výpadok informačných systémov, nenesieme zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru.
3.4. Pri preberaní zásielky odporúčame skontrolovať, či Vám bol doručený správny počet objednaných položiek a či obal nie je viditeľne poškodený, napríklad zdeformovaný, pretrhnutý alebo stlačený. Ak je balík poškodený, máte právo tovar neprevziať, alebo ho prevziať s výhradou a zaznamenať stav zásielky spolu s kuriérom do preberacieho protokolu. Následne prosíme o zaslanie protokolu spolu s popisom poškodenia na náš e-mail: info@maxflorstudio.sk. V prípade potreby je možné dokumentáciu doručiť aj poštou na adresu uvedenú v sekcii Kontakt.
Informácie ako postupovať pri reklamácii
4.1. Všetky podmienky a postupy týkajúce sa reklamácie tovaru sa riadia naším reklamačným poriadkom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Kedy má tovar vadu?
4.2. Tovar sa považuje za chybný, ak nemá vlastnosti, ktoré boli dohodnuté, prípadne ktoré sú pre daný tovar obvyklé. Za vadu sa považuje aj dodanie iného tovaru, než bol objednaný, alebo chýbajúce či nesprávne doklady potrebné na jeho riadne používanie.
4.3. Vaše právo uplatniť reklamáciu vzniká v prípade, že sa vada vyskytla už v čase, keď na Vás ako kupujúceho prešlo nebezpečenstvo škody na tovare aj keď sa táto vada prejaví až neskôr. Právo na reklamáciu máte aj v prípade, že sa vada prejaví dodatočne a vznikla porušením našich povinností. Právo na uplatnenie vady vám nevzniká, ak ste o vade vedeli pred prevzatím tovaru, alebo ak ste ju sami spôsobili.
4.4. V prípade, že má tovar vadu a ide o tovar predávaný so zníženou cenou alebo o použitý tovar, nevzťahuje sa na Vás právo na výmenu tovaru. Namiesto toho máte nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Zodpovednosť predávajúceho
Zaručujeme, že tovar pri jeho prevzatí nemá vady. Predovšetkým ručíme za to, že v čase prebratia tovaru má tovar vlastnosti, na ktorých sme sa dohodli, a ak k výslovnej dohode nedošlo, tak má tovar také vlastnosti, ktoré sme my alebo výrobca uviedli v popise produktu, prípadne aké je možné rozumne očakávať vzhľadom na povahu tovaru a spôsob, akým bol prezentovaný (napr. v reklame na internete).
Zodpovedá dohodnutému množstvu, rozmerom alebo hmotnosti.
Podstatné porušenie zmluvy
4.5. Ak sa počas stanovenej lehoty objaví vada a ide o podstatné porušenie zmluvy, máte ako kupujúci nárok uplatniť jedno z nasledujúcich práv:
4.6. Ako kupujúci máte povinnosť oznámiť nám, ktoré z práv zo zodpovednosti za vady si uplatňujete. Buď pri samotnom oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po jej nahlásení. Raz zvolený spôsob riešenia už nemôžete jednostranne meniť bez nášho súhlasu, okrem prípadu, ak ste si vybrali opravu a následne sa ukáže, že vadu nie je možné odstrániť. Ak vadu neodstránime v primeranej lehote alebo Vám oznámime, že tovar opraviť nevieme, môžete namiesto opravy požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo od zmluvy úplne odstúpiť. V prípade, že ste si svoje právo nezvolili včas, Vaše možnosti sa budú posudzovať ako pri nepodstatnom porušení zmluvy viď nižšie. Ako spotrebiteľ máte tiež právo na primeranú zľavu vtedy, ak nie je možné tovar bez vady dodať, vymeniť chybnú časť alebo vykonať opravu, prípadne ak by bolo odstránenie vady neprimerane zdĺhavé alebo by Vám spôsobovalo výrazné komplikácie.
Nepodstatné porušenie zmluvy
4.7. Ak ide o vadu, ktorá predstavuje len nepodstatné porušenie zmluvy, máte právo požadovať jej odstránenie alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Ak ste si nepožiadali o zľavu z ceny a zároveň ste od zmluvy neodstúpili, môžeme Vám dodať chýbajúci tovar alebo napraviť právne nedostatky. Ostatné chyby môžeme podľa nášho uváženia odstrániť buď opravou, alebo výmenou tovaru. V prípade, že vadu neodstránime v primeranom čase alebo odmietneme opravu vykonať, máte právo buď na zľavu z kúpnej ceny, alebo na odstúpenie od zmluvy. Raz zvolený spôsob riešenia už nie je možné zmeniť bez nášho výslovného súhlasu.
Porušenie zmluvy
4.8. Na výmenu tovaru za nový, prípadne výmenu chybnej časti, máte nárok aj v prípade, že ide o vadu, ktorú by inak bolo možné opraviť, ak však opakovaný výskyt rovnakej chyby po oprave (napríklad tretia rovnaká reklamácia) alebo výskyt viacerých vád naraz (aspoň tri súčasne) spôsobí, že tovar nemôžete riadne používať. V takých prípadoch máte ako spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť.
4.9. Pokiaľ Vám bude doručený nový tovar, ste povinný na vlastné náklady vrátiť pôvodný tovar vrátane všetkého príslušenstva, ktoré ste s ním dostali.
4.10. Ak nás neinformujete o vade bez zbytočného odkladu po tom, čo ste si ju mohli pri včasnej kontrole a s primeranou starostlivosťou všimnúť, môže súd Vaše právo na reklamáciu zamietnuť. Pri skrytých vadách platí rovnaké pravidlo. Musíte nás o nich informovať hneď, ako ste si ich mohloi pri náležitej starostlivosti všimnúť, najneskôr však do dvoch rokov od prevzatia tovaru.
Záruka akosti
4.11. Záruka za akosť znamená, že sa zaväzujeme, že tovar bude po určitú dobu fungovať tak, ako má, a zachová si bežné vlastnosti zodpovedajúce jeho účelu. Túto záruku predstavuje aj uvedená záručná doba alebo dátum spotreby na obale alebo propagovaný v reklame na sociálnych sieťach a pod.. Záruka sa môže vzťahovať aj len na konkrétnu časť tovaru.
4.12. Záručná doba začína plynúť odo dňa, keď si tovar prevezmete.
4.13. Zodpovednosť zo záruky sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli po prechode nebezpečenstva škody na Vás ako kupujúceho, a boli spôsobené vonkajšou udalosťou (napr. neodborným zaobchádzaním a pod.).
Podmienky a postup pre odstúpenie od zmluvy, včetne výnimiek, lehôt a vrátenia peňazí.
Keď som spotrebiteľ
5.1. Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar do 14 dní, ak ste ho zakúpili na diaľku prostredníctvom e-shopu www.maxflorstudio.sk. V takom prípade je potrebné, aby bol tovar vrátený nepoškodený, neopotrebovaný a bez známok používania. Tovar si môžete prezrieť a vyskúšať len v rozsahu, v akom by ste tak urobili pri nákupe v kamennej predajni. Ak bude tovar vykazovať známky opotrebenia alebo používania nad rámec bežného odskúšania, sme oprávnení znížiť vrátenú kúpnu cenu o primeranú náhradu za zníženie jeho hodnoty.
Odstúpiť od zmluvy nie je možné napríklad pri hygienickom tovare, ktorý bol dodaný v zapečatenom obale a po doručení ste obal otvorili, ďalej pri plagátoch, obrazoch a produktoch upravených podľa Vašich požiadaviek. Ďalšie výnimky z možnosti odstúpenia od zmluvy sú uvedené nižšie.
Ako postupovať pri odstúpení od zmluvy vrátane podmienok
5.2. Ak ste spotrebiteľom (t. j. ak Vaša objednávka nebola uskutočnená „na firmu“ alebo neobsahovala IČO), máte právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od jej uzavretia a požadovať vrátenie zaplatenej kúpnej ceny.
5.3. V prípade kúpnej zmluvy začína plynúť lehota 14 dní odo dňa, keď prevezmete tovar.
5.4. Ak je predmetom zmluvy viac druhov tovaru alebo dodanie viacerých častí, lehota začne plynúť odo dňa, keď prevezmete poslednú položku alebo časť tovaru.
5.5. Pri pravidelnej opakovanej dodávke tovaru začne lehota plynúť odo dňa, keď prevezmete prvú
Ako môžem od zmluvy odstúpiť?
5.6. Spôsoby, ktorými môžete odstúpiť od zmluvy, sú zoradené podľa rýchlosti ich vybavenia a Vášho pohodlia pri ich využití:
5.6.1 Najodporúčanejším spôsobom je odstúpenie prostredníctvom Vášho zákazníckeho účtu v sekcii Tovar sa vracia(dostupnej aj v mobilnej aplikácii). Takto zadané požiadavky vieme vďaka priamemu napojeniu na naše systémy vybaviť najrýchlejšie.
5.6.2. Odstúpiť od zmluvy môžete aj vyplnením a odoslaním vzorového formulára, ktorý nájdete na našom webe.
5.6.3. V neposlednom rade môžete odstúpenie vykonať aj osobne prostredníctvom nášho Showroomu, prípadne korešpondenčne odoslaním vyplneného formulára na adresu:
Maxflor studio
Kragujevská 397/6,
010 01 Žilina
Ako a kedy musím tovar vrátiť
5.7. Akonáhle odstúpite od zmluvy, ste povinný vrátiť nám tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Tovar vraciate na vlastné náklady, ktoré Vám nebudú preplatené. Vracaný tovar by mal byť nepoškodený, čistý a bez známok používania, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré ste k nemu obdržali. Ak je to možné, odporúčame vrátiť tovar v originálnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Kedy od zmluvy odstúpiť nemôžem?
5.8. Nie je možné odstúpiť od zmluvy, ak bol tovar akýmkoľvek spôsobom upravený na základe Vašej individuálnej požiadavky.
5.9. Nie je možné odstúpiť od zmluvy, ak je predmetom kúpy darčekový poukaz, ktorý ste vybrali z ochranného obalu (napr. z obálky). V takom prípade totiž dochádza k zverejneniu jedinečného kódu, čím je poukaz znehodnotený a považovaný za uplatnený.
5.10. Odstúpiť od zmluvy nemožno ani v prípade dodania digitálneho obsahu za odplatu. Ide najmä o grafické návrhy a dizajny (napr. na ďalšiu tlač a použitie). Pri objednaní digitálneho obsahu beriete na vedomie, že vzhľadom na jeho povahu nemáte právo odstúpiť od zmluvy, nakoľko je tento obsah sprístupnený okamžite po nákupe a určený na okamžité použitie. Týmto však nie je dotknuté Vaše právo odstúpiť od zmluvy v prípade iného tovaru, ktorý ste nakúpili spolu s digitálnym obsahom.
Čo sa stane, ak vrátim tovar poškodený, poškriabaný alebo inak opotrebovaný?
5.11. Ak nám vrátite tovar s viditeľným poškodením, škrabancami alebo inými známkami opotrebenia, máme právo znížiť Vám vrátenú kúpnu cenu o hodnotu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru. Táto zrážka sa určuje individuálne podľa rozsahu poškodenia.
Akým spôsobom vraciame peniaze?
5.12. Finančné prostriedky Vám budú vrátené do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, aký ste použili pri platbe. Upozorňujeme však, že nie sme povinní vrátiť peniaze skôr, než nám doručíte vrátený tovar, alebo preukážete, že ste ho už odoslali (napr. dokladom o podaní a pod.). Máte tiež nárok na vrátenie nákladov za doručenie tovaru pri jeho objednávke, avšak iba do výšky najlacnejšej ponúkanej formy dopravy, ktorú sme pri nákupe tovaru poskytovali.
Čo ak boli súčasťou tovaru aj darčeky?
5.13. Pokiaľ ste v súvislosti s nákupom tovaru obdržali darčeky zdarma a rozhodli ste sa využiť právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, je Vašou povinnosťou vrátiť spolu s tovarom aj všetky poskytnuté darčeky.
Keď som podnikateľ
5.14. Nákup na IČO a právo na odstúpenie od zmluvy. Pri nákupe ako podnikateľ (t. j. pokiaľ bola objednávka uskutočnená na IČO), nevzniká zo zákona právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, ako je tomu v prípade spotrebiteľov. Zákon v tomto ohľade priznáva výhodu len fyzickým osobám – spotrebiteľom.
5.15. Napriek tomu umožňujeme aj podnikateľom odstúpiť od zmluvy za rovnakých podmienok, ako keby išlo o spotrebiteľa. Ak ste teda nakúpili ako podnikateľ, môžete od zmluvy odstúpiť do 14 dní v súlade s pravidlami uvedenými vyššie v článku 5 „Odstúpenie od zmluvy“. V prípade odstúpenia sa na Vás vzťahujú rovnaké pravidlá ako na spotrebiteľa, vrátane povinnosti vrátiť tovar v zodpovedajúcom stave.
5.16. Z dôvodu ochrany Vašich práv a predchádzania trestnej činnosti platí, že ak ste nakupovali ako právnická osoba a požadujete vyplatenie dobropisu v hotovosti na predajni, čiastka bude preplatená len osobe oprávnenej konať za právnickú osobu.
Upozorňujeme, že ako maloobchodný predajca sa primárne zameriavame na dodávky tovaru fyzickým osobám a to koncovým zákazníkom. Z tohto dôvodu si vyhradzujeme právo zrušiť objednávku, pokiaľ objednané množstvo tovaru presahuje bežnú spotrebu jednotlivca. V takom prípade Vás budeme informovať e-mailom a už zaplatenú kúpnu cenu Vám vrátime.
5.17. Ako maloobchodný predajca nenesieme zodpovednosť za ďalší predaj našich produktov ani za prípadnú stratu zisku, ktorá môže vzniknúť z ich ďalšieho komerčného využitia.
V akých prípadoch môže od zmluvy odstúpiť Maxflorstudio.sk?
V určitých situáciách si vyhradzujeme právo odstúpiť od zmluvy aj z našej strany. Ide najmä o nasledujúce prípady:
5.18. Chybné nacenenie tovaru. Ak dôjde k zjavnej chybe v cene tovaru, kedy je uvedená cena neprimerane nízka alebo inak chybná, máme právo od zmluvy odstúpiť. Bližšie informácie o tejto situácii nájdete v článku 8 týchto VOP. V takom prípade objednávku stornujeme, alebo Vás iným spôsobom výslovne informujeme o našom odstúpení od zmluvy.
5.19. Ak ste už zaplatili časť alebo celú kúpnu cenu, uhradená suma Vám bude vrátená rovnakým spôsobom najneskôr do 14 dní odo dňa nasledujúceho po našom odstúpení od zmluvy.
6.1. Záleží nám na Vašej spokojnosti. Ak napriek našej snahe dôjde k nedorozumeniu či pochybeniu, situáciu sa snažíme riešiť rýchlo, férovo a transparentne. Preto sme zaviedli trojfázový systém riešenia sťažností, ktorý Vám umožňuje postupne eskalovať problém podľa jeho závažnosti.
1. krok – Zákaznícka linka
6.2. Vašu sťažnosť môžete nahlásiť: telefonicky na zákazníckej linke: +421 907 434 461 alebo elektronicky cez náš kontaktný formulár. Naši pracovníci sa posnažia vyriešiť Vašu požiadavku čo najrýchlejšie.
2. krok – Tím pre riešenie sťažností
6.3. Ak nie ste spokojní s riešením v prvom kroku, obráťte sa na náš špecializovaný tím pre riešenie sťažností. Svoju žiadosť podajte prostredníctvom kontaktného formulára, a uveďte číslo prípadu, pod ktorým ste už situáciu riešili v prvom kroku.
3. krok – Mimosúdne riešenie sporu
6.4. Ak ani druhý krok nevyrieši problém k Vašej spokojnosti, ako spotrebiteľ (t. j. ak ste nenakúpili na IČO) máte právo využiť mimosúdne riešenie sporu: Obrátiť sa môžete na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Prípadne využiť online platformu Európskej komisie na riešenie sporov.
7.1. Na našom e-shope máte rôzne spôsoby bezpečných platieb z ktorých si viete vybrať ako napríklad: online platba kartou, bankový prevod, platba na dobierku (v hotovosti alebo kartou u kuriéra), platba kryptomenou (napr. Bitcoin), ak je takáto možnosť v danom čase aktívna. V prípade platby kryptomenou beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že: vrátenie kúpnej ceny sa uskutoční v mene uvedenej na faktúre (zvyčajne v eurách), výška vrátenej sumy zodpovedá sume uvedenej na faktúre, bez ohľadu na prípadné zmeny výmenného kurzu kryptomeny.
7.2. Vlastnícke právo až do úplného zaplatenia kúpnej ceny zostáva tovar vo vlastníctve spoločnosti MARKODESART s.r.o. (tzv. výhrada vlastníckeho práva). 7.3. Fakturačné údaje uvedené na faktúre nie je možné po odoslaní objednávky meniť. Prosíme Vás preto o ich dôkladnú kontrolu pred dokončením objednávky.
Vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy
7.3. V prípade odstúpenia od zmluvy alebo iného dôvodu pre vrátenie peňazí vám budú vrátené rovnakým spôsobom, akým ste ich uhradili. Ak to nie je možné (napr. platba v hotovosti, expirácia karty), zodpovedáte za poskytnutie správnych údajov na vrátenie. Rovnako zodpovedáte za správnosť údajov aj vtedy, keď sa s nami dohodnete na inom spôsobe vrátenia.
Pravidlá určovania cien, zliav, používania poukazov a riešenia situácií s chybnou cenou alebo predobjednávkami.
Všetky ceny uvedené na našom e-shope sú konečné, v mene EUR. Cena dopravy a prípadnej dobierky nie je súčasťou ceny tovaru a zobrazí sa až v poslednom kroku nákupného procesu v košíku a to podľa zvoleného spôsobu doručenia.
Ceny sú zaokrúhľované na celé centy alebo koruny. V prípade nákupu väčšieho počtu položiek môže dôjsť k drobnej odchýlke v konečnej sume v dôsledku zaokrúhľovania.
V prípade, že počas objednávky dôjde k zneužitiu osobných alebo firemných údajov, alebo zneužitiu platobnej karty, si vyhradzujeme právo takúto objednávku jednostranne zrušiť a považovať ju za neplatnú.
Chyby v cene tovaru alebo podozrivo nízke ceny
Všetky ceny uvedené na našom e-shope sú konečné a zaokrúhlené na celé centy (prípadne celé koruny). Napriek maximálnej snahe o správnosť a aktuálnosť cien môže v ojedinelých prípadoch dôjsť k chybnému naceneniu tovaru alebo služieb.
Dôvodom môže byť technická chyba, ľudské zlyhanie alebo chyba pri spracovaní údajov.
Za chybu v cene považujeme najmä tieto situácie: cena tovaru je na prvý pohľad zjavne neprimeraná alebo nezodpovedá bežnej trhovej hodnote, v cene chýba alebo pribudla číslica, čo vedie k výraznej odchýlke, zľava presahuje 60 %, pričom sa nejedná o výpredaj alebo špeciálnu marketingovú akciu, cena súvisiacej služby (napr. doprava, poistenie, predĺžená záruka) je zjavne chybná.
V týchto prípadoch si vyhradzujeme právo neuzavrieť zmluvu alebo od zmluvy odstúpiť, aj v prípade, že vám bola objednávka potvrdená e-mailom. O každom takomto kroku vás budeme bezodkladne informovať.
Použitie zľavových poukazov v rozpore s našimi podmienkami
Zľavové a promo poukazy je možné uplatniť iba v súlade s ich podmienkami, ktoré sú vždy uvedené pri vydaní daného poukazu (napr. minimálna hodnota objednávky, konkrétny druh tovaru, časová platnosť a pod.).
V prípade neoprávneného použitia poukazu si vyhradzujeme právo označiť takú objednávku za neplatnú, alebo od zmluvy odstúpiť aj po potvrdení objednávky.
8.1. Neoprávnené použitie zahŕňa najmä použitie poukazu na tovar, na ktorý nebol určený, použitie poukazu pri nákupe, ktorý nedosahuje minimálnu požadovanú hodnotu
8.2. Použitie už raz uplatneného alebo neplatného poukazu
8.3. Akékoľvek obchádzanie technických alebo obchodných obmedzení systému.
8.4. Pokiaľ nie je výslovne uvedené inak, nie je možné kombinovať viaceré zľavové poukazy na jeden nákup.
Produkty na objednávku a ich predbežná cena a termín dodania
8.5. Pri produktoch dostupných formou objednávky nemusí byť uvádzaná cena konečná. Ide o orientačnú (predbežnú) cenu, ktorá sa môže po naskladnení zmeniť.
8.6. Konečná cena bude stanovená až po naskladnení tovaru. O prípadnej zmene ceny Vás budeme vopred informovať. V prípade rozdielu medzi zaplatenou cenou a konečnou cenou ak je cena nižšia, rozdiel Vám vrátime, ak je cena vyššia, pred dodaním budete vyzvaný k doplateniu rozdielu. Pokiaľ s novou cenou nesúhlasíte, predobjednávku môžete bez sankcií zrušiť.
8.7. Termíny dodania pri produktoch na objednávku sú len orientačné a môžu sa zmeniť. Vyhradzujeme si právo termín dodania upraviť, aj opakovane. Pri výraznej zmene termínu dodania (napr. o viac ako 14 dní).
8.8. V prípade, že dôjde k zásadnej zmene okolností (napr. zmeny na strane dodávateľa, ceny vstupov, legislatívy a pod.), vyhradzujeme si právo predobjednávku jednostranne zrušiť. O tejto skutočnosti vás budeme bezodkladne informovať.
Ako vypočítavame zľavy na našom e-shope?
8.9. Pôvodná cena a výpočet zľavy „pôvodná cena“, ktorú zobrazujeme ako preškrtnutú pri zľavnenom tovare, predstavuje najnižšiu cenu danej položky za posledných 30 dní pred aplikovaním zľavy. Do výpočtu pôvodnej ceny sa nezapočítavajú individuálne zľavy ani zľavy, ktoré neboli uplatňované automaticky a plošne. Ak dôjde k postupnému zlacňovaniu, pôvodná cena zostáva nezmenená po dobu maximálne 90 dní, pokiaľ nie je znovu upravená podľa zákonných podmienok.
8.10. Akciové ceny platia do vypredania zásob alebo do ukončenia akcie, podľa toho, čo nastane skôr. Pri niektorých produktoch zobrazujeme informáciu o počte zostávajúcich kusov a zľava platí len do vypredania týchto kusov.
8.11. Registrovaným zákazníkom prihláseným užívateľským kontom môže byť zobrazená výhodnejšia cena v závislosti od ich nákupnej histórie, zľave za registráci alebo ich obratov, a to na vybrané produkty. Táto výhoda nie je dostupná neprihláseným návštevníkom.
Spracovanie osobných údajov
9.1. Vaše osobné údaje spracúvame v súlade s platnými právnymi predpismi a zásadami uvedenými v dokumente Zásady ochrany osobných údajov, ktorý je k dispozícii na našom webe. Tento dokument podrobne popisuje, aké údaje zhromažďujeme, na aký účel, ako s nimi nakladáme a aké máte práva ako dotknutá osoba.
9.2. Zákazník je povinný zabezpečiť svoje prístupové údaje k účtu (najmä heslo a prihlasovacie meno) a neoznamovať ich tretím osobám. Za akékoľvek zneužitie prihlasovacích údajov spôsobené ich nedostatočným zabezpečením nenesieme zodpovednosť. Zákazník nesmie používať účet inej osoby, ani sa pokúšať získať prístup k údajom iných zákazníkov.
Spracovanie osobných údajov
10.1. Všetky zmluvné vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Prípadné spory budú riešené výhradne príslušnými súdmi v SR. Dohovor OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG) sa na tieto podmienky neuplatňuje.
10.2. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Ak bude zmluva preložená pre potreby zákazníka do iného jazyka, v prípade sporu má prednosť slovenská verzia.
10.3. Uzatvorená zmluva je archivovaná v internom systéme predávajúceho minimálne po dobu piatich rokov, najdlhšie však podľa zákonom stanovenej lehoty. Nie je sprístupňovaná tretím stranám, s výnimkou odôvodnených prípadov. Zákazník má možnosť nahliadnuť do svojej zmluvy v odôvodnených prípadoch, napríklad na základe žiadosti zaslanej predávajúcemu. Informácie o technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú popísané v týchto Všeobecných obchodných podmienkach (ďalej len „VOP“).
10.4. Ak sú niektoré časti týchto VOP zjednodušené formou prehľadového zhrnutia, v prípade rozporu má prednosť podrobnejšie znenie nachádzajúce sa v časti označenej ako „viac informácií“, „bližšie podmienky“ a podobne.
10.5. Podmienky marketingových kampaní sa riadia individuálnymi pravidlami danej akcie, ktoré sú uvedené na hlavnej stránke alebo v sekcii Reklama. V prípade ich absencie sa uplatňujú tieto VOP.
10.6. Tieto VOP sú platné a účinné od 31. 10. 2025.
