Vizitka ostáva aj v dnešnej dobe ešte stále najdôležitejšou súčasťou marketingu a aj predstavenia Vás alebo vašej firmy pre ktorú pracujete prípadne vlastníte.
Prvý dojem je dosť dôležitý. Potencionálneho klienta by mala Vaša vizitka ihneď zaujať a taktiež mu o Vás a o vašej firme, ktorú reprezentujete všetky dôležité informácie.
Čoho sa držať pri tvorbe vizitky.
Vizitky patria k základným súčastiam firemných identít spoločností po celom svete. Preto musia byť vytvorené s rozumom, byť premyslené a vypadať príťažlivo a efektívne. Klienta by mala zaujať na toľko, že bude mať chuť ponechať si ju aj do budúcna čiže ho musí rozhodne zaujať. Avšak najdôležitejšie sú stále informácie, ktoré na ňu umiestnite a na to treba myslieť.
Logo a prípadný slogan ak nejaký máte
Logo je neoddeliteľnou súčasťou vizitky, aktiež ak máte nejaký slogan prípadne ním disponuje vaša firma môžete ho použiť. Každý, kto obdrží Vašu vizitku do rúk by mal ihneď vedieť identifikovať vašu firmu. Keďže vizitka reprezentuje Vás a aj ponúkané služby vašou firmou, logo na nej jednoducho nesmie chýbať! Tieto prvky definujú vašu identitu a vytvárajú v potenciálnom klientovi predstavu o spolupráci s Vami a vašou firmou.
Titul, meno a Vaša funkcia
Bez Vášho mena, funkcie alebo názvu firmy je Vaša vizitka úplne zbytočná. Toto sú prvky, ktoré by nemali v žiadnom prípade chýbať na vizitke a považujú sa za základne informácie. Váš klient musí mať jasnú predstavu o tom, s kým komunikuje a čo mu môžete ponúknuť. Vaše meno, prípadne titul a funkcia mu teda povedia viac o tom, čo od Vás očakávať.
Kontaktné informácie
Kvôli kontaktným informáciám sa tvorí vizitka. Kontaktné informácie musia byť smerované priamo na vás, nie na centrálny e-mail alebo telefónne číslo, klient sa musí vedieť priamo nakontaktovať na človeka, ktorý s ním jednal aj osobne. Čo sa týka adresy tak tá sa uvádza jedine v prípade, že máte kamennú predajňu.
Webová stránka
Ak máte webovú stránku tak sa s ňou určite pochváľte. Umiestnite ju aj na svoju vizitku, nemusí však pútať najväčšiu pozornosť. Vložte ju napríklad niekde k spodným okrajom formátu kde zaistíte aj jej dobrú čitateľnosť. Www link udávajte jasný a čitateľný, aby sa dal ľahko prečítať a nemohol sa klient pri jeho odpisovaní pomýliť.
Sociálne média
Keďže sú sociálne média v súčasnosti dôležitou súčasťou marketingu spoločností, zvážte aj Vy ich zaradenie do vizitky. Ako sa vravieva aj menej je niekedy viac, tak stačí vložiť napríklad iba odkaz na Facebook či LinkedIn. Keďže Vás však tento profil bude reprezentovať, dávajte si pozor na to, čo na ňom zverejníte.
Exceeding Expectations
Všetky tieto dôležité informácie urobia z Vašej vizitky efektívný propagačný materiál vašej spoločnosti. Nezabúdajte však na to, že v jednouchosti je krása a nerobte z vizitky zhluk chaotických informácií…
The right partner for your printing and media needs. Turning bright ideas into brilliant labels.
Jessica Mcdade
Consider the Possibilities: Duty through weakness of which is the same as saying through shrinking from toil and pain. These cases are perfectly simple.
Innovation in Print: Undertakes laborious physical exercise, except to obtain some advan- tage from it? But who has any right to find fault.
Technology in Print: Which toil and pain can procure him some great pleasure. To take a trivial example, which of us ever undertakes laborious physical exercise.
Zanechať komentár